måndag, juli 31, 2006

Första dagen tillbaka på jobbet

Kvart i sju var jag på första besöket. Jösses vad jag kände mig ringrostig. Ändå var jag bara borta i tre veckor. Att det sedan bara var vikarier( som tur var duktiga och rutinerade tjejer) och att vi dessutom gick en kort, dvs vi gjorde 4 personers jobb på 3 gjorde ju inte saken bättre.

När jag kom hem betalade jag räkningarna och tog in tvätten som jag tvättade och hängde i går. Det ser ut som om det ska bli regn när som helst.

Efter det skulle jag ringa hem Rebecka. Men hon svarade inte på mobilen. Sedan stängdes den av. Så då började jag bli arg och började jaga runt för att hitta henne. Till slut hittade jag henne. Så just nu har hon utegångsförbud. Hon har fått en mobil för att vi ska kunna nå henne. Då ska den inte ligga i hallen hos en kompis så att jag får ränna och ringa stan runt för att hitta henne. Suck! Hon är jätte arg på oss just nu. Men vi tycker båda att hon är för liten för att springa vind för våg. Jaja hon måste väl lära sig. Men jag avskyr att göra mina barn ledsna, men uppfostran är ju ett måste.

Nu ska jag äta taco och ta en dusch för att sedan somna. Om det inte råkar bli i omvänd ordning.

kram

Inga kommentarer: