tisdag, augusti 01, 2006

Helt slut.

Just nu önskar jag att jag inte tagit på mig extrapasset jag jobbade idag. Men det är ju redan jobbat och klart. Det bara att jag är så trött. Det dök upp lite extra grejjer som alltid när man jobbar med människor. Men det är ju en del av charmen.

När jag åkte hem så köpte jag köttfärs , päronsaft och färsk pasta. När jag började koka pastan såg jag att den var möglig. Bäst-före-datumet hade inte äns passerat. Mummel! Jag ska åka till affären och visa i morgon.

Jag gjorde köttbullar till kvällsmat. Uppskattat av alla. Vi har alla tröttnat på de färdiglagade.

När Markus och Rebecka tittade på Allsång på Skansen gick Katarina och jag ut och blåste såpbubblor. Efter det vill båda barnen duscha svalt. De har kommit fram till att de sover bättre om de får en sval dusch innan de kryper i säng.

Åhh snart får jag krypa i säng.

kram

Inga kommentarer: