lördag, augusti 12, 2006

Hmm

Det inlägget jag skrev i går försvann. Mummel!

Igår var det superstressigt på jobbet. Chefen och vår inskolning hade missuppfattat varandra. Chefen sa sen till oss att inskolningen inte behövde någon inskolning så hon sattes på en rad och det togs inte in vikarie för den raden. Det höll inte tjejen med om. Så jag fick sätta mig planera om alla besök hela dagen. JAg var tvungen att få ut alla besök som en person skulle göra på en hel dag på oss andra. Det gick! Jag är så stolt över oss alla. Vi gjorde ett kanonjobb.

Efter jobbet åkte jag och köpte reservdelar till bilen och sedan hämtade jag barnen. När vi kom hem tog jag det bara lugnt. Jag var så trött.

Idag ska jag hålla på och pyssla här hemma. Det ska bli skönt. På måndag börjar de ordinarie som fortfarande har semester tillbaka. Det ska bli skönt. Även om vi har haft tur att få jättebra vikarier i år.

kram

Inga kommentarer: