onsdag, augusti 02, 2006

Kvalitets tid med Katarina

I dag är Rebecka med sin kompis och hennes mamma till Tom Titt´s i Södertälje. Så Katarina fick bestämma vad vi skulle göra idag. Hon bestämde att vi skulle äta på Krilles (lokalt hamburgehak i Trosa) och att vi skulle baka. Hitentills har vi bara hunnit göra äppelknyten. Men goda blev dem. :-)

Jag hade planerat att göra något annat i dag men när Becka åkt bort och Markus inte mår så bra så kom vi inte i väg. Men det är alltid kul att umgås med Katarina. Hoppas att det inte är någon förkylning Markus är på väg att få.

Mitt i mitt skrivande kom Rebecka hem. Hon hade haft jättekul. Jag är så glad att jag uppfostrat mina damer så att de vågar åka på utflykter utan mamma och pappa. Kompisens mamma tyckte det var lättare att ha två barn än ett barn med sig.

Nej nu ska jag baka något mer. :-) I morgon ska vi till svärmor och svärfar och fika och då ska vi ha med oss mjölkfritt fika. Vi tänkte ta med hemgjord prinsesstårta och äppelknyten. Svärmor har namnsdag i dag.

kram

Inga kommentarer: