söndag, augusti 13, 2006

Trött dag i dag

I morse vid 5-rycket väckte Rebecka och sa att hon kissat på sig. Jaja, jag masade mig upp och bytte i sängen. När jag var halvvägs genom upptäckte jag att det inte alls var blött i sängen och sedan när jag tittade så hittade jag inga blöta trosor så jag vet inte om hon drömde eller om det verkligen hände. Sedan kunde jag inte somna om förrän halv 6. Jag låg och läste en stund och blödde näsblod.

Vid 8.30 gick jag upp. Lagade frukost. Jättetrött! Sedan har jag pysslat och grejjat i huset. Till lunch åt vi gryta och kokt potatis. Det är så gott med husmanskost.

Efter lunch pysslade jag och vilade. Och blödde en skvätt näsblod igen. Markus och jag har suttit och planerat prioritering av våra prodjekt i hus och trädgård. Det skulle inte vara fel att vinna en miljon eller två och kunna bli klar med alla prodjekt i stället för att jobba in pengar och snåla och gneta hela tiden.

Nej nu ska jag straxt lägga barnen. I morgon blir det tidigt.

kram

Inga kommentarer: