tisdag, augusti 08, 2006

I går blev det sent

Jag gick och la mig tidigt men fastnade framför en miniserie på Tv3 som inte slutade förrän bort åt 23. Sedan ringde kl 04.45 i dag igen.

På jobbet var det som vanligt. Hade en inskolning med mig idag.

Efter jobbet åkte jag hem och försökte städa utan lyckat resultat. Jag plockade ihop lite sedan orkade jag inte. Jag är så trött.

Kvart över sex kom mamma med barnen. Så de hann titta på Bolibompa hemma. När mamma och jag gick och titta i trädgården såg jag hur hmm...välväxt det blivit över allt. Just nu längtar jag att få i ordning i trädgården. Men just nu finns varken ork eller pengar till de prodjekt jag skulle vilja göra. Jag vill ha en trädgård som sköter sig själv men som är både grön och mysig.

Nej nu ska jag bada damer.

kram

Inga kommentarer: