måndag, augusti 07, 2006

En ny dag på jobbet

I går var pysslade jag och tjejerna hemma. Sedan åkte vi och badade och sedan till barnens farmor och farfar. Meningen var att barnen skulle sova där för att slippa tidig morgon idag, men halv tio ringde en hysterisk Rebecka och ville till mamma. Så det var bara att hämta. Katarina vill sova hos farmor och vara med storkusin Vega hellre än mamma och gå upp tidigt.

Klockan 4.45 ringde min klocka. Göra sig i ordning och sedan väcka Rebecka och åka förbi och lämna henne. Hon var lite risig i magen när jag lämnade henne. När jag slutade åkte jag och hämtade dem och då visade det säg att hon hade haft diaree och kräkts till kl 9.30. Sedan hade det gett sig. Hon kan bli så i bland. Det är inte första gången.

Sen åkte vi ner till stugan. De ska få vara där till i morgon när min mamma skjutsar hem dem.

Nu ska jag gå och nanna.

kram

Inga kommentarer: