fredag, juli 07, 2006

Jaha då har man badat i år också

Jag klippte inte gräsmattan kl 8. Det blev kl 10. Jag somnade och vaknade när Katarina tassade uppför trappen. Åhh vad jag var slut. Vi har bara straxt över 800 kvm tomt, men det mesta av den är i sluttning. Och sedan värmen på det.

Efter att druckit nästan 1 liter vatten och ätit lite nudlar åkte vi till Komöte och badade. Det var kallt först men skönt sedan. Vi fikade och badade igen. Då lyckades jag med en sak som jag inte lyckats med på länge. Jag fick en ordentlig kallsup. Vidrigt! Sedan åkte vi hem igen.

Man kan ju inte säga att det blir mycket gjort i denna värme. SEdan vi kom hem har vi bara suttit och slappat.

Nu ska jag börja förbereda middagen. Jag tänkte vi skulle äta lite gott eftersom vi båda går på semester nu. Så i kväll vill jag sitta på balkongen och dricka något gott och kallat. Baksidan kommer vara för varm.

Jag känner i fingrarana och fötterna att jag samlat lite vätska. Det är obehagligt.

Hoppas det blir svalare i morgon.

kram

Inga kommentarer: