söndag, juli 30, 2006

Tyst och lugnt

Idag är barnen hos kompisar. Så jag passar på att storhandla, städa, tvätt osv. För i morgon jobbar jag. Det ska bli lite skönt att komma hemifrån även om det är roligt att vara hela familjen.

Det var meningen att barnens kompisar skulle sova över. Men Rebeckas kompis har aldrig sovit över så henne skjutsade jag hem först. Sedan skjutsade jag hem Katarinas kompis också eftersom hon saknade sin mamma och pappa. Men de gjorde ett försök i alla fall.

Efter det så satt Markus och jag oss och tittade på film. Så det blev ganska sent i går med. Fast i kväll måste det bli tidigt eftersom jag ska vara på första besöket straxt före kl 7. Igentligen börjar jag inte förrän 7, men för att alla ska få sina insulinsprutor i rätt tid måste jag börja lite tidigare eftersom jag är ensam om att ha insulindeligering.

Nej nu ska vi nog äta fiskgratäng.

Kram

Inga kommentarer: