torsdag, juli 20, 2006

Vilken dag.


Vi var till Ölands djurpark i dag. Vid halv 11 var vi inne i parken. Först tittade vi på djuren. Det var varmt så in i norden. Så de flesta djuren låg bara och flämtade i solen.

Sedan var det dinosarier, sagor och nöjesparken innan det var dags för äventyrsbadet. Det var så skönt att bada efter en varm och svettig dag. Markus bade som vanligt inte. Han står inte ut med klådan efteråt. Och jag förstår honom. Jag har fått sån klåda någon gång. Man vet inte vart man ska ta vägen.

Sedan åkte vi pariserhjulet en gång till innan vi gick till affärerna. På sista affären så nekade jag Katarina att köpa en nalle. Som tur var var Markus lite observant och såg att Katarina inte var med Rebecka och mig när vi var på väg ut ur parken. Så han hittade henne. Hon hade blivit så arg när jag sa nej att hon började sur som bara en Ina Lin kan och då vill hon bara vara i fred, men eftersom vi skulle lämna parken så var det lite fel tillfälle.

Nu i kväll åt vi mat på restarang eftersom jag var trött och hade ont i mitt knä som strulade när jag badade med tjejerna.

Efter det satt vi och spelade spelet vi köpte på Astrid Lindgrens värld. Rebecka vann och Markus kom sist.

Nej nu ska jag försöka sova.

kram

Inga kommentarer: