onsdag, juli 05, 2006

Alla är barn i början

Jaha så ska man försöka sig på detta här. Hmm jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men det brukar alltid lösa sig.

Just sitter jag och saknar mina barn. De är med mina föräldrar i stugan. Vi vill att de ska få ett långt och lugnt sommarlov. Så i år får de vara i stugan tills vi går på semester. Nu är det bara två dagar kvar. Mmm det ska bli så skönt.

Jag blev så full i skratt åt Katarina här om kvällen när vi satt och åt och vi hade några flugot inne. Då säger Katarina:"Dom tjatar om att inte få leva." Sedan gick hon och hämtade den batteridrivna flugdödaren. Barn är härliga. Åhh vad jag längtar efter dem. I morgon ska jag hämta dem.

Fast först ska jag jobba först kväll och sedan dag. Tiden går fort när man väl börjat sina pass.

kram

Inga kommentarer: