lördag, juli 22, 2006

Norra Öland



I morse vaknade vi, duschade och åt frukost. Medans Markus duschade så packade jag i hop bilen. Sedan körde jag de ca 14 mil norr ut till norra udden. Via Eketorp och besökte borgen. Det var spännande. Vi gick den guidade turen. Sedan gav vi upp i värmen.
Uppe på nordspetsen besteg vi Långe Erik. Till och med jag gjorde det. Jag är riktigt imponerad av mig själv. Men mitt knä och min vikt och dessutom är jag höjdrädd. Men jag klarade det! Och jag har kort som bevis!

Nu är vi på campingen Böda Sand. Det är jättefint här. I kväll har vi spelat minigolf. Nu sitter Markus och jag och slappar framför TV:n.

jag fick så roligt åt Rebecka både i går och idag. I går kväll var det en kille i 10 års åldern som stötte på henne. I morse tyckte hon till mig att han var söt. I dag när vi kom till campingen och de hade någon form av barndisco så tyckte hon något om att det fanns inga söta killar där. Vad gammal jag känner mig.

Nej nu ska jag ägna mig åt min man och sedan sova.

kram

Inga kommentarer: