lördag, juli 15, 2006

Bröllopsdag

I dag för 6 år sedan gifte vi oss och Katarina döptes. Vad tiden går fort. Förutom när tjejerna föddes så var det den lyckligaste dagen i mitt liv. Det var så vackert och underbart. Tjejerna var så duktiga. Fast Katarina skrek genom hela dopet.

Nu på morgonen åkte jag och köpte färska frallor som vi åt till frukost. Det var jättegott. Lite senare idag ska vi till Kungens Kurva och Heron City och gå på Ice Age 2 och sedan äta middag på restaurant alla 4. Det ska bli kul. Jag älskar att umgås hela familjen. Men det är väl därför man skaffat en. Hoppas bara att vi så småningom kan utvidga den lite. :-) Men fram till nu har det varit så mycket med Katarina så jag har varken orkat eller hunnit med en till. Men vi har ju åren på oss.

Jag åkte förbi brandplatsen på väg till affären. Det är fortfarande avstängt. Det ligger en slang vad jag kunde se så att de kan släcka på en gång om det börjar pyra någonstans. Södermanlands Nyheter hade intervjuat en av de stackarna som förlorat allt i branden. Åh vad jag tycker synd om dem.

Nej nu ska jag gå och göra mig iordning.

kram

Inga kommentarer: