söndag, juli 23, 2006

Ytterligare en dag på Böda Sand.

I morse tog vi sovmorgon. 8.45 vaknade vi. Klädde oss och sedan gick jag och Katarina och köpte färska frallor som vi sedan åt i utemöblerna framför husbilen. Efter det gick vi ner till stranden. Åhh vilken strand. Varför betala dyra pengar och åka till Medelhavet när man kan åka till Böda sand. Kritvit sand och helt underbart. Markus låg och solade medan jag och tjejerna badade. Sedan gick vi upp och solade vi mer. Och begravde oss och varandra i den mjuka sanden.

När alla var trött och hungriga gick vi tillbaka till husbilen och lagade korv med bröd och drack en massa. Sen såg vi inte av Rebecka på ett bra tag. Hon var i lekparken. Och Katarina gick emellan. Vi tog en shoppingtur och skaffade lite blandade saker.

Sedan försvann barnen till lekparken och jag diskade och tvättade( de har tvättmaskiner som man betalar med mynt). Vi började få lite ont om kläder.

När tvätten var klar var klockan 20.40. Så då gick vi och köpte hamburgare och pomes. Sedan stack barnen igen. Så jag fick gå och hämta dem igen. De älskar lekparken och alla deras nya vänner.

Nej nu ska jag titta på film och sedan sova. I morgon är det stranden och hyra trampbåt om vädret tillåter.

kram

Inga kommentarer: