lördag, juli 15, 2006

Vilken underbar dag


På förmiddagen körde vi en kärra skräp till tippen. Sedan åkte vi till Heron City och åt. Barnen åt McDonald´s och vi åt indiskt. Katarinas hamburgare tog det över 5 min att få iom att hon ska ha utan ketchup och gurka. Då vart jag mindre glad.

Efter det gick vi och tittade på möbler på Mio. Det fanns en del som jag skulle kunna tänka mig. Efter det gick vi på Ice Age 2. Den var underbar! På reklamen innan filmen såg jag att det kommer en hel del roliga barnfilmer på bio i höst. Det är alltid kul att gå på bio med tjejerna.

Sedan åkte vi till Markus föräldara och grillade. När Markus och hans pappa började diskuttera politik så tyckte jag att det var dags att plocka ihop. Det brukar tendera till att bli mycket högljutt. Även om det i grund och botten har lika syn på mycket så känns det som om de uppfattar saker olika. Jaja politik är bättre än när de diskuterar religion. :-) Då är det dags för öronproppar.

Nej nu ska jag nog ta och sova. I morgon ska jag städa och packa hela dagen. I morgon kväll ska hela huset vara snyggt och allt vi ska ha med oss på måndag ska vara packade och framställt i hallen.

kram

(Kortet är från när vi gifte oss för 6 år sedan)

Inga kommentarer: