söndag, juli 16, 2006

Åhh vad jag är trött

Jag har svårt att sova på natten. Jag tror det är resfeber. Jag vill att allt ska flyta så bra som möjligt under resan. Idag började jag blöda så där jättemycket näsblod. Det var bara att stå över handfatet och låta det rinna direkt ner. Jag ska förbi och kolla blodtrycket när vi kommer tillbaka. Jag tror att det är trötthet, men med min vikt är det lika bra att utesluta andra orsaker.

Jag vaknade straxt före 7 och gick upp och började packa så att jag kom igång. På eftermiddagen nu gick jag och hämtade bilen som stod kvar hos Markus föräldrar eftersom jag drack öl till maten i går kväll. Jag gick med stavarna bort. Det är så skönt. Det är bästa sättet att ta sig mellan punkt A och punkt B jag vet.

Nej nu ska jag fortsätta med detta evighetsarbete.

kram

Inga kommentarer: