tisdag, november 28, 2006

Jaha då var det pyntat

Vi skulle bara ta fram adventsljusstakarna och stjärnorna, men sedan fick Katarina se alla tomtar, änglar och snögubbar. Åhh då måste de ju fram. Så just nu håller hon på och plockar upp alla figurer och kollar så att de är hela. :-)

Hon är ett makalöst barn. Jag satt med ryggen åt klockan och frågade hur mycket den var. Då sa hon snart 1 och mycket riktigt. Klockan var 12.55. :-)

Katarina har haft problem med urinvägarna senaste dagarna. Så jag ringde vårdcentralen. Ja ni kan komma i morgon. Suck. Det ställer ju till det, men det får lösa sig. Skönt att jag jobbar kväll i morgon. På torsdag kan hon gå i skolan. Men efterson hon ska till VC så måste jag lämna tillbaka hyrbilen i kväll. Man vet aldrig hur lång tid det tar innan vi är hemma igen. Skulle jag inte lämna tillbaka den i kväll så kommer vi väl inte hemma förrän 13.

Nej nu måste jag till skolan och hämta Rebecka. Markus är sjuk idag. Samma som jag hade förra veckan med feber av och till och snuva. Det passar ju bra att han är hemma i morgon. Då får han ta vård av Katarina.

kram

Inga kommentarer: