onsdag, november 08, 2006

Jag blir hemma i morgon

Rebecka har fortfarande ont i huvudet och Markus är själv på kontoret i morgon. Så jag ringde chefen redan idag och medelade att jag måste ta VAB i morgon. Då har de en chans att få in en ersättare så att tjejerna på jobbet slipper gå kort. För det är inge kul. Åhh vad jag längtar till nästa vecka! Då har jag långvecka (Dvs jag jobbar 6 av 7 dagar). Jag håller på att kräkas på att gå hemma. Jag älskar mina barn, men i bland är det så skönt att komma till jobbet och möta vuxna människor och få se något annat än hemmets 4 väggar. I dag fick jag en promenad när jag lämnade Katarina i skolan, men annars har jag inte fått röra mig något alls. När Rebecka skulle bada (hon stank) så fick jag sitta på toastolen för hon inte ville vara själv.

I morgon måste hon vara själv när jag lämnar och hämtar Katarina. Men förhoppningsvis är hon piggare i morgon.

Nej nu ska jag göra klar maten. Just nu känns det som om jag inte gör något annat än servar familjen.

kram

Inga kommentarer: