fredag, april 27, 2007

Yr i huvudet

Jag är så fruktansvärt yr i huvudet. I dag har jag ätit frukost och suttit vid datorn.

Markus och barnen är i väg och handlar lite. Det börjar ta slut på mat. Jo jag hämtade posten också, men då höll jag på att trilla i trappen så jag ska nog hålla mig på övervåningen idag.

Jag har också tagit mig ut ett litet varv i trädgården. Det sägs vara nyttigt med frisk luft när man har varit sjuk eller är kanske det ska vara. Körsbärsblommorna är på väg att slå ut och smultonen på söderväggen blommar. Det är så ljuvligt ute. Jag ska försöka sova en stund nu och sedan äta och efter det kanske gå ut och sätta mig i friska luften en stund.

Min mage har lugnat ner sig i alla fall. Så nu ska jag bara samla krafter och sluta smitta. För det har bara gått 24 timmar sedan jag hade diare sist så jag smittar väl fortfaranade. Jag skulle jobbat idag. Åhh vad jag längtar tillbaka. På måndag kväll ska jag väll vara frisk nog att jobba hoppas jag i alla fall. Mycket sömn, frisk luft och närande mat så borde jag vara som ny.

Markus säger att jag börjar få bättre färg i alla fall. JAg har varit likblek de senaste dagarna blandat med grön. Det är ju fina färger så länge det inte är ansiktsfärger man pratar om.

Mmm nu lockar sängen en liten stund.

kram

Inga kommentarer: