onsdag, april 25, 2007

Så trillade jag dit också

I morse mådde jag bra och skjutsade Katarina till skolan, kontaktade jobbet att Markus får ta VAB i morgon.

Jag höll på här hemma, åkte hämta Katarina, gjorde mat. Började känna mig lite småilla. Lämnade Katarina hos sin faster så att hon fick leka med sin kusin. Sedan drog det igång på allvar. Så det var bara ringa chefen och säga att jag trots allt inte kommer i morgon.

Efter kräkningarna får man en febertopp som heter duga. Nu har jag lyckats behålla lite alvedon och dricka. Men jag känner mig överkörd av en ångvält.

Nu har vi tagit beslutet att hålla hela familjen hemma resten av veckan. För att undvika att vi smittar eller sjuknar om. Vi måste bli av med den här efterhängsna skiten.

Nej nu ska jag sova. Om det går. Det gör ont överallt och munnen känns som läskpapper. Men jag vågar inte dricka mer för då lär jag inte få behålla det.

kram

Inga kommentarer: