onsdag, april 25, 2007

Fortfarande sjuka

I dag har jag VAB. Markus mår fortfarande dåligt och Rebecka mår illa och har ingen fin färg. I morgon måste Markus ta VAB. Vi försöker dela på det så lika som möjligt.

I går var jag på möte med specialpedagogen, fritids och skolan angående KAtarina. Skolaköterskan Annelie hade ringt till Eskilstuna och tryckt på lite om remissen. Då hade hon sagt något om till Katarinas fröken att de sagt i Eskilstuna att de vill att barnneurologen ska titta på Katt. Jag vet att det är något som är fel med henne, men jag kan inte sätta fingret på vad. Och min intuetion har sagt det i flera år. Min lilla, lilla skrutta.

I går fick jag inte komma upp och möta henne vid skolan. Hon skulle gå ner till vändplanen själv. Hon börjar bli stor.

Nej nu ska jag skjutsa henne till skolan innan jag kommer hem och bråkar med den gnälliga, uttråkade Rebecka. Jag vill att hon ska ligga i soffan och spela TV-spel och titta på TV. Hon vill vara mer aktiv, men jag tycker hon ska vila så hon blir frisk någon gång.

kram

Inga kommentarer: