fredag, april 27, 2007

Semester -vara och icke vara

Jag skulle vilja utomlands på semestern. Gärna varmt, all-inklusive och trevlig strand. Markus får jag inte ett ord ur vad han vill göra, Katarina vill åka husbil och till en djurpark och Rebecka vill flyga.

Vi måste ju snart bestämma oss. Det är snart bara en månad kvar och ska det bokas något så börjar det bli hög tid.

Jag har tittat lite på Bulgarien. Verkar vara väldigt trevligt vid Svarta havet.

Mina föräldrar ska bila i Europa i tre veckor. Men jag har ingen som helst lust att sitta och kajka genom Europa. Så kul är det inte att spendera en semester bakom ratten. Husbil är ok så länge vi håller oss i Sverige eller ialla fall norden.

För mig skulle det vara perfekt med en vecka hemma, en i Försäter och en utomlands. Men jag får väl se vad resten av familjen vill.

kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Gunilla!

Röda Korset har just nu en kampanj kallad "Rädda Mammorna" som syftar till att samla in pengar för att hjälpa kvinnor i krig. Om du vill får du gärna lägga upp en länk till kampanjen på din blogg.

Klicka här för att komma till hemsidan och här för en film.

Med vänliga hälsningar

Anders