söndag, januari 14, 2007

Vinden ylar runt knutarna

Och Katarina ylar. Hon är så rädd när vinden tjuter runt huset.

I morse kände jag av ovädret som nalkades. Jag var så trött. Så jag åt frukost och sedan gick jag och la mig och sov tills det var dags för lunch och stallet.

När vi kom till stallet så fick vi en lapp om att de ska byta dag för Rebeckas ridgrupp till onsdagar. Det fungerar inte. Jag jobbar 3 av 6 onsdagar. Teoretiskt skulle det väl gå att ordna, men inte smidigt. Jag tyckte det var jättebra att hon red söndag. Särskilt nu när vi fått in ett system som funkar när jag jobbar helg.

Man är lite pirrig vad som kommer möta en i morgon på jobbet. Om det är mycket träd som rasar under natten kanske det blir problem att ta sig fram på sina håll. Jaja man ska inte ta ut något i förskott.

kram från ett blåsigt Södermanland

Inga kommentarer: