måndag, januari 08, 2007

Åhh imorgon börjar skolan!

Det ska bli så skönt. Hur mycket jag än älskar mina guldklimpar till barn så är lite distans bra. Men i morgon återgår allt till sina vanliga gängor. Det har ju inte blivit bättre att jag varit sjuk och varit hemma i en vecka. Nu längtar jag till jobbet. I dag och i morgon ska jag röjja upp efter min sjuktid här hemma. Så på onsdag när jag börjar jobba kan jag helhjärtat njuta av att jobba.

Vi börjar så smått planera semester. Inte för att jag vet säkert att jag har något jobb att vara ledig i från, men det går ju att hoppas att jag får vara kvar där jag är nu. Jag trivs ju så bra. Det är fantastiskt kul att jobba i hemtjänsten. Vi funderar på juni semester. På så vis är jag tillbaka till jobbet när det kokar till sig med de andras semestrar och alla vikarier. Vi får väl se hur det blir.

Nej nu måste jag väl fortsätta..Jag har ett KAtarina rum att städa och en tumlare att tömma.

Jo granen åkte ut i dag. Jag har ledsnat på alla förbenade barr. Det känns som om det är barr överallt.

kram

Inga kommentarer: