söndag, juni 24, 2007

Så var jag också sjuk

Efter lunchen idag åkte vi båt till Nessebar. Jag kände redan när vi gick från hotellet att jag var lite konstig i magen, men jag ville inte sätta käppar i hjulet för en härlig dag. Rebecka var också lite småhängig.

Vi gick runt i Nessebar några timmar och sedan började vi dra oss hemåt. Då kände jag att jag mådde sämre och sämre. Vi tog minitåget en bit och sedan var det meningen att man skulle byta det till ett annat minitåg. Men jag vet inte om vi inte hittade det eller om det var något annat. Men vi hittade det inte i alla fall. Så vi tog häst och vagn sista biten. Det var underbart. Fast jag mådde fruktansvärt illa.

När vi kom till hotellet brakade det loss för mig.

Åhh vad det gör ont i kroppen.

Kramar från sjuksängen

Inga kommentarer: