måndag, juni 11, 2007

Gångna veckan gick så fort

I onsdags fyllde Markus 31. Jösses han börjar ju bli till åren. :-) Fast jag följer ju efter så det är väl tidens gång.

I torsdags jobbade jag sista dagen innan semestern. Och när jag gick kände jag hur skönt det ska bli att vara ledig.

I fredags var det skolavslutning. Tjejerna var så fina. På eftermiddagen hade jag lyftteknik.

Lördags var det Trosa marknad. Jag och tjejerna gick själva. I bland är det så skönt att bara vara tjejer. På kvällen åt vi gott och drack vin på balkongen. Sedan tittade vi på film med Rebecka.

Markus och hans pappa har hållt på och grävt på tomten i tre dagar nu.

I går var det ridskoleavslutning. Så medan jag satt och tittade på Rebecka lekte Katarina med Siri.

I dag har barnen lekt med kompisar och jag har pysslat här hemma. Tvättat och sorterat tvätt. Det blir alltid så mycket av den varan.

I går kväll åskade det lite. Jag önskar att det åskat lite mer. Det är lite mysigt när det åskar. Ibland.

kram

Inga kommentarer: