lördag, juni 23, 2007

Dagen har varit en prövning

Halv 6 började Rebecka kräkas och sedan kom diaren. Hon höll på hela förmiddagen.

Stackars lilla gumman!

Katarina var på Bamseklubben och sedan var hon och jag på McDonalds och åt.

På vägen tillbaka till hotellet hämtade vi en skylt vi beställde i går. Den är jättefin.

Sedan plockade vi i hop på hotellrummet medan Markus var och åt och på promennad och Rebecka sov.

Jag tog även och tvättade nedsölade kläder.

Rebecka hade feber när hon vaknade. När Markus kom tillbaka gick Katarina och jag ner till poolen i två timmar.

Efter att tagit det lugnt en stund skulle vi gå ner och äta, men medan Markus beställde extra badrumsstäd så började Rebecka må dåligt igen. Så vi hann bara ta en öl/dricka tillsammans i poolbaren innan Markus och Rebecka gick upp på rummet igen och Katarina ovh jag åt middag. När vi var klara gick Markus ut och åt.

Katarina är rent löjligt mammig just nu. Det är bara jag som gäller. Det är lite påfrästande. Särskilt när Rebecka är sjuk och mammig.

Nej nu ska jag vara social med min man.

kram

Inga kommentarer: