tisdag, juni 26, 2007

Första riktiga semesterdagen på ett par dagar

I dag åt vi faktiskt frukost i hop för första gången på flera dagar. Sedan gick vi till basaren. Både Rebecka och jag tyckte det var jobbigt eftersom vi inte fått tillbaka all styrka. Sedan att det var 42 grader gjorde inte saken bättre. Vi tog en taxi tillbaka till hotellet med alla våra saker.

Efter att druckit en massa vatten och ätit lätt lunch vid poolen gick vi ner till stranden. Det var så varmt och skönt i havet.

När vi ätit kvällsmaten gick vi ut på stan. Barnen fick sina hår flätade. Det kostade skjortan.

Jag fick lite kul. Markus fick en invit av en bög. :-) Det var så kul att se hans min.

Förövrigt blir jag så himla irriterade på alla homosexuella som håller på offentligt. Det kan väl vara en kul grejj med praid-tåg och sånt, men det får väl vara lite måtta på saker och ting. Särskilt när vuxna människor håller på. Ska jag som hetrosexuell visa min lägning då?! Jag menar det var ett antal år sedan som jag slutade med att demostrativt stå och kyssa mina pojkvänner mitt på gatan. Vist kan man stjäla sig till en snabb kyss eller att man kramas när man träffas, men det är en viss skillnad på det och stå och råhångla på gatan. Det är barnsligt.
Att man vill säga hej eller hejdå eller gå nära sin älskade när man är ute och går är ju bara mysigt. Och det oavsätt läggning. Jag hoppas att alla förstår vad jag menar.

Nej nu ska jag sova i morgon blir en jobbit dag.

kram

Inga kommentarer: