onsdag, juni 27, 2007

Nu är vi hemma igen

I morse vaknade vi vid åt och gick ner och åt frukost. Medan Markus gick och handlade lite saker så badade jag med barnen i poolen.

Sedan var det dags att göra sig i ordning.

kl 12.20 kom bussen och hämtade oss på hotellet. Sedan följde sega timmar på flygplatsen.

På flyget gjorde vi så att Markus satt med barnen och jag satt på andra sidan gången. Eftersom jag mådde så dåligt på ner resan.

när vi landade var det 14 grader och regn. En vis skilnad mot 41 grader och sol.

En av vinflaskerna hade gått sönder i packningen så jag slängde in en masin tvätt direkt när vi kom hem. Så nu har jag tvättat all packning, plockat upp allt, lagt in alla bilder och bloggar över de anteckningar jag gjorde på papper i Bulgarien på bloggen. Jag har dessutom pratat i telefon och nattat barn.

Vi hann inte äns innanför dörren innan Martin dök upp. Suck, det hade varit skönt att få komma in först, men men. Då vet de att vi är hemma.

Nu ska jag sova, om det går. Min kära make ligger och drar timmerstockar bredvid mig. Jippi, det blir nog en natt i gästrummet.

Det är skönt att vara hemma. Borta bra men hemma bäst

kram

Inga kommentarer: