måndag, juni 25, 2007

En annorlunda dag på semestern

I morse började jag så smått att äta fast föda efter att börjat få behålla vätska under natten. Jag är så trött.

Rebecka var riktigt hängig i morse och ville inte göra någonting. Så hon låg på rummet med mig.

Markus och Katarina åt lunch och jag försökte få i mig och Rebecka lunch. Men det gick inge bra.

Vid15 tiden kräktes Rebecka igen. Då bestämmde vi oss för att prata med Fritidsresor och försöka få träffa en doktor. Det var inga problem. En halvtimme efter att vi gick ner till receptionen var vi inne hos läkaren och då hade de hämtat oss med bil vid hotellet.

Läkaren konstaterade att det var ett virus som går här som vi åkt på. Så hon satte dropp på Rebecka för hon började bli så matt och trött. Och sedan fick vi en massa mediciner.

Sedan blev vi hemskjutsade.

jag tackar min lyckliga stjärna att vi hade reseförsäkringen man kan tekna via Fritidsresor. Det var hur smidigt som helst. Det tänker jag rekomendera alla som åker med Fritidsresor.

Nu i kväll har Katarina och Markus varit ute och ätit och Rebecka och jag har ätit nudlar på rummet. Hmm.

kram

Inga kommentarer: