söndag, juni 24, 2007

Jag håller på att bli tokig

Katarina är så mammig. Därför gjorde vi så att Markus lämnade på Bamseklubben idag. Och Rebecka och jag gick upp till rummet och bytte till badkläder efter frukosten.

SEdan badade Rebecka och jag hela förmiddagen. Vi var uppe en gång för att köpa en luftmadrass och dricka lite. Jag drack en pina colada. mmm, gott! Rebecka fick Fanta.

Katarina var på fruktansvärt humör när Markus hämtade henne.

I natt var ett av de maffigaste åskoväder jag sett. Barnen vaknade av mullret. Så vi satt alla i vår säng och tittade på blixtarna.

Just nu har Markus gått ner för att surfa internet medan barnen vilar lite innan vi ska äta.

Det är inte billigt att vara på semester. Det är mat, drinkar och saker. Jag måset jaga rätt på barntrosor till Rebecka. De flesta trosor som finns i närheten av hotellet är av det erotiska slaget.

Undrar om vi ska dricka vin eller öl till lunchen.

Nej nu låter det som om jag ska mäkla fred i rummet intill.

kram

Inga kommentarer: