torsdag, augusti 02, 2007

Fullt ös medvetslös

I går när jag kom hem tog jag det lungt i ett tomt och tyst hus. Det kändes konstigt. När Markus kom hem så hyrde vi film på teliaboxern. Vi hyrde Deja Vu. Den var så bra. Som vanligt när det är resor i tiden kommer det där lilla problemet med ändring av sakers händelser upp. Sånt går att diskutera i det oändliga.

I dag när jag slutade åkte jag ner och hämtade mina telningar. De har bråkat sedan jag hämtade dem. Det är ljuvligt med barn.


Hoppas det är fint väder i morgon. Då kan jag hålla på ute. Jag skulle vilja måla om lekstugan. Jag tänkte om Markus målar baksidan i helgen, om vädret tillåter, kan jag måla lekstugan. Jag tänkte barnen skulle kunna hjälpa mig. Får se om de vill.


Per,vår kompis , som var här i tisdags berättade att han och hans fru ska få bebies. Jag är så glad för deras skull. Alla verkar få barn nu. Kanske för att vi kommit upp i den åldern. Men eftersom vi började innan alla andra så är våra barn stora nu. Fast jag kan ju tänka mig kull två nu. På tisdag om 1,5 vecka ska jag till doktorn. Hoppas att jag inte kommit in i klimakteriet bara. Men det känns lite tidigt vid 30.

Nej nu ska jag hjälpa Katarina med badvattnet.

kram

Inga kommentarer: