söndag, augusti 26, 2007

En blandad dag

I fredags var jag och tjejerna till Nyköping och shoppade. Det var hög tid att köpa skolbörjarsaker och mat. JAg handlar alltid mat innan jag ska jobba helg.

I går jobbade jag. Jag och min kollega hade en blandad dag med både gråt och skratt som alltid i hemtjänsten. Charmen med det jobbet.

I dag har hela dagen varit underbar. Jobbet flöt på och vi hann allt. På lunchen åkte jag förbi Hulo och köpte byxor och nagellack till Rebecka och byxor, skjorta och strumpor till Markus.

En annan mycket rolig sak är att jag svarat på medicinen. Min mens har kommit. Äntligen! Även om jag inte gillar det så är den saknad. Jag menar det är ett tecken på att allt är bra.

Fast nu i kväll gjorde vi en mindre rolig upptäckt. Eventuellt har varmvattenberedaren dragit sin sista suck. Hjälp! Det är inte kul eller billigt. Så nu får vi se vad som händer.

kram

Inga kommentarer: