söndag, augusti 19, 2007

Jag är så nöjd.

I morse slängde jag in en laddning sängkläder i tvättmaskinen och hängde. Vi åt frukost redan vid halv 7 och lunch vid 11. Halv 12 åkte vi till stallet. Rebecka var jätteduktig. Hon till och med galopperade. Hon har fått en ny ridlärare, Liselott. Jag tror det blir jättebra.

När vi kom hem duschade vi och gjorde kladdkaka och drack kaffe med nymald kaffe till. Vi köpte en kaffekvar i går på Mediamarkt.

Sedan har jag städat tvättstugan. JAg hade ställt in en massa kassar med kläder som tjejerna växt ur eller var för skitiga för att ha. En del hade fläckar som inte går bort och så. Nu har jag sammlat i hop alla kläder och skräp och annat och lagt in i bilen så får jag åka i väg med det i morgon.

Nu i kväll har jag städat Katarinas rum och bäddat rent sängen. Så nu är det fint när hon kommer hem från Försäter.

I morgon ska jag ta mig an Rebeckas rum när hon är hos kompis. Det behövs. Jag ska rensa i lådor och skåp och plocka i hop och kanske mublera om. Jag ska damma och damsuga och byta gardiner också.

Nej nu ska jag snart sova. Rebecka väkte mig 6 i morse. Suck. Det ska bli skönt när hon börjar sova på morgonen.

kram

Inga kommentarer: