tisdag, juli 31, 2007

Kan inte somna

Jag vet att jag kommer ångre det i morgon bitti när klockan ringer. Men men.

I fredags var jag och tjejerna på naturhistoriska. det var jättekul. Vi såg Deep Sea på Cosmonova. Barnen älskade det. Tyvärr gillade inte mitt knä alls att gå på musee, men jag gillade det.

I lördags och söndags jobbade jag. Sedan var det inte så mycket mer som hanns med.

I går var jag och barnen till stugan och firade att pappa fyller 55 den 11/8 och syrran 29 den 10/8. Mathilda är så söt. Det är bara synd att hon blir kväst av min systers omsorger. Oki hon har gått igenom en hel del. Men det finns andra som gjort det och inte blivit så ängslig.

Barnen stannade kvar i stugan eftersom vi jobbar i veckan.

Idag har jag jobbat ochi kväll kom en kompis över som vi inte träffat på länge-

Nej nu måste jag sova.

kram

Inga kommentarer: