fredag, juli 27, 2007

Sitter och väntar

I dag ska jag och barnen hitta på något kul. Vi ska åka till Naturhistoriska riksmuseet. Det ska bli kul. Hoppas jag. Barnen ville bara se Hej hej sommar innan vi åkte.

Sedan måste vi stanna till på IKEA på vägen hem. Min far och syster fyller år i början av augusti. Jag tittade i kalendern här om dagen och inser att många i min släkt har haft mys i november. Jaja jag är inte bättre själv. :-) Hade jag inte fått missfall skulle vi haft tvillingar födda i slutet av augusti. :-( De skulle fyllt tre i år. Men det har gått så lång tid nu att den värsta sorgen har lagt sig. Både jag och Markus tog det väldigt hårt. Man måste ju trots allt se till det vi har. Två underbara, fantastiska tjejer.

Den yngsta var mer vild än tam i går. Hon klättrade och klängde på gungställningen. Ska hon fortsätta så här är det bara en tidsfråga innan hon ramlar ner och bryter något. Bara hoppas det är en arm eller ben och inte nacken eller ryggen. Ja jag vet att man inte kan skydda dem mot allt, men jag önskar så att jag kunde.

Nej nu ska jag väll förbereda avfärden

kram

Inga kommentarer: