torsdag, juli 05, 2007

Min blogg fyller 1 år idag

I går kollade jag igenom vad jag har skrivit genom året. Vad det händer saker på ett år. Det är inte klokt.

Folk föds och dör och växer och ....

Appropå ändringar så ska Markus byta jobb. Han ska börja på EnvokeIT den 1 september. Så det känns lite pirrigt och se hur det kommer att fungera. Särskilt som det är tre kvällar på 4 veckor jag är beroende att han antingen kommer hem jättetidigt eller jobbar hemifrån, eftersom jag jobbar kväll då. Men vi får se hur det kommer att fungera.

I måndags var vi till Nyköping. Barnen var i stugan med mamma medans jag och Markus åkte och handlade. Vi tittade på en jättesöt Nissan Micra också.

I tisdags började jag att jobba igen. Det var varmt och svettigt och jag fick en rivstart för en kollega var sjuk. Men vi fick i hop dagen trots allt.

I går jobbade jag också. Och nu ska jag snart iväg igen. Sedan är jag ledig i 3 dagar. Det känns lite bra. Vi har massor som måste göras nu. Det är sista helgen på Markus semester.

åhh jag skulle kunna gå och lägga mig igen. Jag är så trött. Jag gick och la mig kl21. Jag hann lagom somna så var det programmet Rebecka och Markus tittade på slut och de började göra sig i ordning för natten. Efter en stund började Rebecka ropa att det var varm och otäckt att sova. Sedan höll hon på och stöka fram till 00-00.30. Kl 02.38 kom Katarina upp och drömt en mardröm och ville sova i min säng. Sedan sov inte jag så bra. Klockan 4.44 vaknade jag och dåsade lite till klockan var 5 då ringde min väckarklocka. Men jag piggnar till när jag åker till jobbet.

Kram

Inga kommentarer: