lördag, juli 07, 2007

Jag var vaker i morse

Kl 07.07 den 070707. :-) Det är ett sån där häftigt datum.

Tänk om vi kunde få till en bebies till 080808. Det vore lite häftigt. Får se vad de säger på gyn i augusti varför jag inte haft min mens på flera månader utan att vara gravid. Barnmorskarn jag pratade med på gynn sa att de inte är något farligt att mensen försvinner men det ska kollas upp. Om det inte var så att jag skulle vilja ha fler barn så är det onekligen trevligt att slippa. Jag är väl lite ung för att kommit i klimakteriet.

Idag har det varitregnigt och regntungt hela dagen. Mindre kul. Jag har varit så trött. Men å andra sidan har jag knappt sovit på en vecka.

Just nu håller tjejerna på och röjjer köket. :-) Jösses vad Rebecka mästrar Katarina. En storasysters privilegie. :-) Jag minns den ljuva tiden.

kram

Inga kommentarer: