söndag, juli 22, 2007

Varit så trött de senaste dagarna

Senaste vecka känns som jag har bott på jobbet och sen har jag sovit urusellt. Det tar på. Jag hade så mycket prodjekt för i går, men det slutade med att jag sov. I fredags vaknade jag vi och för sig av att jag blödde näsblod för att jag var så trött och inatt hade grannen fest så då blev det inte mycket sova. Särskilt som båda barnen kom upp och sov i vår säng.

Rebecka kräktes i morse. Verkar inte vara magsjukan eller matförgiftning. kräktes två gånger och mådde bra sedan. Vet inte vad det är för något. Suck! Jag är så less på kräkande barn. Det har varit väldigt ofta nu senaste månaderna. Vi har inte haft magåkommer så här ofta på 5 år. Fast den våren gick inte av för hacker. Då var barnen konstat sjuka från januari till maj. Periodvis trodde jag att jag skulle bli bindgalen. En period sov jag 15 minutersperioder i en fotölj med kruppande barn i famnen. Så fort vi la oss så fick hon ett anfall. Jag var så trött. Så trött har jag nog aldrig varit vare sig före eller efter. Skönt att de börjar bli lite större i alla fall.

Nej jag ska nog sova. Jag ska upp tidigt och dessutom jobba kväll i morgon med inskolning. Men det ska bli kul att få någon med sig. Annars är vi alltid själva på kvällen.

kram

Inga kommentarer: