måndag, september 04, 2006

Seg deg hela dagen

I dag har varit en sån där dag när jag somnar så fort jag sätter mig. I morse gick jag upp straxt efter 6 för att hinna fixa barnens hår. Det var nämligen skolfotografering idag.

7.30 ringde en kollega och sa att mitt avlastnings jobb avsagt sig för dagen så jag fick vara hemma och få min lediga dag.

Efter det skjutsade jag Markus till Södertälje och sedan var det dags att hämta Katti.

Sen har jag beställt nya byxor till Rebecka. Hon har lyckats ha sönder sina i rumpan. Hon halkade på ett berg och slog i svanskotan och byxerna gick sönder i förra veckan.

JAg har även orkat med att stryka. Det övergår mitt förstånd hur jag ska kunna sitta på föräldrarmöte i kväll. Det brukar ta slut på luft efter halva tiden ungefär.

Nej jag ska väl inte klaga. Jag vill ju också vara med och påverka och få information om barnens skolliv.

Nej nu ska jag väl röjja köket för gång nummer 176 på 4 dagar. Jag är så less på det.

Katti är i badet och Rebecka är och leker med en kompis. De börjar bli så stora. Framför allt Rebecka känner man nu att hon börjar bli mer och mer självständig. Snart är man gammal och grå och över 30.:-)

kram

Inga kommentarer: