tisdag, oktober 30, 2007

Riktigt genom trött är jag trallala

I helgen som var var vi till Helsingfors. Och jag och sova på båtar är ju inte kompatibellt. Fast det var kul och mycket god mat och gott att dricka.

I söndagsnatt sov tjejerna hos sina farföräldrar vilket gjorde att jag fick slockna tidigt. Fast jag hade svårt att koppla av eftersom Katarina hostade lite när vi lämnade dem. I går var en lagom mycket att göra på jobbet-dag.

I natt sov jag jättedåligt. Katarina kruppade och Markus snarkade och väckarklockan ringde alldeles för tidigt. Sedan var det otroligt mycket att göra på jobbet. I bland är det ju så. Sen att jag har bivärkningar av medicinerna gör inte saken bättre. Så nu är jag så trött och har ont i huvudet. Och som Katarina låter har jag inga illusioner att jag kommer att få sova i natt heller.

I morgon jobbar jag kväll. Så då kan jag få sova en stund på dagen om det skulle vara så.

Nej nu börjar mina söta rara små barn dilla något om mat. Hmm kanske ska ordna något. :-)

kram

Inga kommentarer: