fredag, november 02, 2007

Höstat

I går höstade jag ute. I bland är det så skönt att slita i trädgården. Fast jag fick ett sår på lillfingret på högerhanden som börjar se fullt ut. Jag får lägga på litet omslag och sedan ha handske på den handen konstant när jag jobbar i morgon. Det är dumt att dela med sig av sina egna basselusker.

I dag har jag inte gjort så mycket. Mest hållt på med facebook och Travian. Det är beroende framkallande. I bland känns det lite patetiskt. Jag har vi och för sig ett väldigt socialtjobb, men resten av min sociala tid spenderar jag nästan helt på nätet.

Nej jag kanske ska göra lite lunch så ska vi åkte till Safiren och bada, jag och tjejerna. Det ska bli skönt. Jag fick ont i knät när jag jobbade i trädgården i går. Det kombinerat med att det blåser. Väderkärring som man är. Och i morgon jobbar jag så då måste jag vara pigg i knät. Jag låter vi och för sig inte min knäskada hindra mig i något. Hinder är till för att övervinnas.

Jo jag hade riktigt kul i går. En försäljare ringde och ville sälja en försäkring som var riktad mot bröst/prostata/livmodercanser. Ja tyckte jag det lät ju intressant men hur mycket kostade det och det där med hälsodeklaration. Det skulle kosta c:a 50-60 kr/mån och det är ju helt oki. Och hälsodeklarationen var att man inte skulle ha någon form av canser eller gå på någon behandling. Jaha tyckte jag, en godartad hypofystumör, vad faller den in under. Det blev helt tyst i luren och sedan tyckte hon att jag skulle kontakta kundtjänst. :-) JAg tror inte att jag kommer att få någon försäkring mer än den jag har. Men det var kul att chocka henne. Elaka jag! :-)

kram

Inga kommentarer: