lördag, november 24, 2007

Stelkrampsspruta

I onsdags fick Rebecka stelkrampsspruta. Det hade varit roligt om vi fick veta det innan, men, men...

I torsdags alldeles efter lunch ringde en mycket ledsen Rebecka. Hon mådde jättedåligt. Och naturligtvis var det en sån dag så jag hade svårt att ta mig från jobbet. Så Martin fick hämta henne på skolan. När jag hämtade henne på kvällen hede hon hög feber och mådde pest.

På kvällen var jag och stöpte ljus. De blev jättefina.

I går var Rebecka hemma med mig. Jag är ledig tre dagar nu. Skönt. I går var Rebecka så trött att hon gick och la sig innan Dobidoo och sedan kom hon bara upp en lite stund för att sedan gå och lägga sig igen innan programmet var slut. Det är inte likt henne. Och när Katarina gick och la sig så sov hon som en stock. Får se om hon orkar någon ridning i morgon. Lilla stumpan! Det tog verkligen knäcken på henne. Jag har varit med om att hon haft inflensan och varit piggare.

Nej nu har jag mycket att göra.

kram

Inga kommentarer: