fredag, november 16, 2007

Min mens har kommit!

Tjoho! Det betyder att rävgiftet jag äter. Även kallad Pravidel funkar. De värsta bivärkningarna är över. Men det var jobbigt ett tag när jag mådde så illa och var så trött. Men nu är det mycket bättre. Fast det känns lite skumt att den är tillbaka efter ett år.

I dag har jag mest pratat i telefon med en kollega och slagit in julklappar och pysslat lite. Nu ska jag laga lite god mat. Rebecka har varit hemma idag. Mådde inte riktigt bra. Jag blev erbjuden att jobba extra i kväll, men Markus hinner inte hem och jag kan inte lämna över barnen hela tiden till Karin och Martin. Så jag tackade nej. Dessutom är jag ensam i helgen med medicin och insulin delegering som det verkar. Då behöver jag få ta det lungt i kväll.

Nej nu ska jag lysna på min underbara dotters fiolmusik och laga mat.

kram

Inga kommentarer: