lördag, oktober 13, 2007

Tidigt lördagmorgon

Småsnuvig, lite hostig, magkatarr och alldeles för trångt i sängen. Katarina har drömt mardröm igen. Hoppas att det inte var en sån där läskig dröm igen. Här om natten drömde hon att en i hennes klass dog. I alla fall så lyckades hon slänga ut handen och träffa rakt över stygnen. Då tänkte jag att jag går ut och lägger mig i vardagsrummet och tänder en brasa och gör det mysigt.


Jag färgade håret i går. Jag kände att jag måste göra något för att pigga upp mig. Det ska bli så skönt när stygnen är tagna på tisdag. 9.15 har jag tid. Men jag borde hinna slänga in det mellan två besök så att det blir gjort. Det tar inte lång tid. Det är ju bara ett eller två men mycket irriterande.

Nej jag kanske ska försöka sova en stund till.

kram

Inga kommentarer: