lördag, oktober 20, 2007

I går satt jag och körde bil

Jag åkte och lämnade barnen i skolan. Åkte hem med bilen och gick upp till Bokögatan och fick lift av Karin och Martin till Saltsjö-Boo och hämta nya bilen.

Åkte hem och hämtade KAtarinas bilkudde och åkte sedan och hämtade henne i skolan. Sedan åkte vi hem och tittade på film.

När vi hämtade Rebecka kom vi på att hon ska på kalas i morgon och måste ha present. Och eftersom jag måste köpa mat så dundrade vi upp till Maxi i Södertälje. Där hittar man allt under ett tak. De hade börjat med julsakerna. Så det var några söta små tomtar som bad om att få följa med oss hem. När jag handlat färdigt ringer jag Markus och frågar om han bil sen. Då undrar han om jag kan hämta honom i Älvsjö eftersom han glömt tågkortet hemma på morgon. Sagt och gjort så drar vi vidare dit. Klockan 5 börjar vi närma oss Trosa. Eftersom hela familjen ätit det jag hade tänkt till middag till lunch så fick det bli pizza. När vi ätit tittade vi på Happy feet.

Nej nu ska jag snart i väg och jobba.

kram

Inga kommentarer: