måndag, oktober 08, 2007

Trött och irriterad..och lite ledsen

Så var helgen över.

I går bet jag mig läppen så hårt att jag fick en blå fläckläpp. Markus sa att man inte ska kunna göra så, men jag har bevisat motsatsen.

I dag blev jag irriterad på en av mina kollegor. Hon tror det är lätt att vara samordnare, men det är inte så lätt alltid. Det är kul men det är inte alltid lätt. Suck! Tur att jag hann gå hem innan hon kom tillbaka från eftermiddagsbesöken. Jag brukar var lugnet själv på jobbet. Men idag är jag lättirriterad.

I morgon ska jag börja med att ta blodprover så att de är klara när jag ska till medicinkliniken den 22/10. Det blir muntert. Jag ska vara fastande. Tjejen på labb var inte säker om man skulle behöva vara fastande men det är bättre än att behöva ta om dem. Markus är glad att han inte behöver umgås med mig. Jag och fastande är inte en bra kombination. Jaja det blir nog bra. På eftermiddagen ska jag ta bort födelsemärket på underläppen. Vilken underbar dag att se fram mot.

Nej jag kanske ska se till att få lite mat på bordet innan jag ska natta barnen.

kram

Inga kommentarer: