torsdag, december 28, 2006

Jag vidhåller att mamma betyder den som vakar

Nu har KAtarina och jag varit vakna i 2 timmar. Hon kom upp vid 4 och hade svårt att andas. Stackarn!

Nu har vi tittat på Nalle Puh, byggt i hop hennes prinsesslego hon fick i julklapp, Duschat ( hon behövde ångorna för andningen och jag behövde duscha) och ätit frukost. Jag ska åka till jobbet om en halvtimme och hon ska få lägga sig på soffan och vila.

Jag måste väcka Markus innan jag går så att han vet att hon inte mår bra. Dessutom måste han ringa vårdcentralen så att Katarina kan få mer Ventulin. Det är slut.

Nej nu måste jag sätta fart. Jag är vi och för sig nästan färdig.:-) Jag som tänkt att ta sovmorgon till 5.15. Det vart det inte mycket av. Jaja någongång i en avlägsen framtid kanske man kan få sova.

kram

Inga kommentarer: