söndag, december 03, 2006

Tjoho! Bilen rullar igen!

Äntligen! Nu är allt på plats och den startade.

I morse åt vi amerikanska pannkakor till frukost. Sedan gick jag och hämtade Martins bil och jag och tjejerna åkte till stallet. Katarina trivdes inget vidare i sadeln idag. Rebecka fick leda Mickey hela lektionen. Hon var så trött efteråt. Men hon var jätteduktig. Sedan drack vi läsk och åt lussekatter innan Rebeckas lektion. Hon var jätteduktig, men hon hade problem att få upp White eye i galopp. Hon hade sån fin trav idag. Sista varvet när de skrittade av fick de rida damsadel. Hon höll på att trilla framlänges ur sadlen. Hon var så rädd. När vi kom hem duschade vi och sedan gick vi på julmarknad.

Där köpte vi lite choklad och honung. Katarina köpte kläder till sin docka. Sedan åkte vi till Vagnhärad och handlade slang till kylaren och mat. Efter det åkte vi tillbaka med bilen till Martin. Karin bjöd på fika och sedan fick vi skjuts hem. Medan barnen tittade på Bolibompa så lagade vi det sista på bilen. Sedan lagade jag mat. Biff och rösti.

Nu ska jag gå och lägga mig. I morgon ringer klockan 04.45. Åhh jag känner redan hur trött jag kommer vara.

kram

Inga kommentarer: