onsdag, december 20, 2006

Äntligen klar!

Med julklapparna alltså. Jag är så nöjd. Hoppas att alla blir nöjd.

I morse lämnade vi barnen i skolan och sedan åkte vi och besiktigade bilen. Den fick nerslag på några saker. Jaja det är en gammal bil. Sedan åkte vi och handlade alla julklappar och julmat. Hela bilen var full. Hem slänga ur alla grejjer och sedan hämta barnen. Sedan åkte jag på det billigaste och trevligaste tandläkarbesök jag någonsin gjort. 60 kr kostade det att åtgärda min skadade tand. Det var väldigt trevligt. Det gick ju åt mycket pengar i dag när vi handlade.

Åhh vad jag längtar till på fredag. Då ska vi öppna familje julklappen. Vad det är kan jag inte skriva. Jag vet att Katarina är inne här och läser i bland. Nackdelen med att ha två läskunniga barn. Men jag är ju inte lite stolt att min 6 åring är så duktig att läsa. Det ska bli kul och se hur hon klarar skolan nästa höst. Nu är det bara 1,5 månad till hon fyller 7 år. Jösses stora damen. :-)

I morgon ska jag jobba. Det ska bli så kul. Det blir sista passet innan jul.

I går öppnade Markus och jag våra julklappar till varandra. Ett varsitt memory-stick till mobilen. Och jag fick världens överraskning. Jag var trött och lite förvirrad i går. Så när jag superstressad tyckte till Markus hur ska jag hinna allt till jul så upplyste han mig att jag räknat fel på dagarna. Hmm jag tror inte jag är dement ännu. :-)

Nej nu ska jag baka en kaka och sedan laga mat. När det är Bolibompa i dag ska jag slå in alla paket. :-)

Virriga kramar

Inga kommentarer: